fredag 15 juni 2012

Midsommartips nr 4

Midsommar närmar sig med stormsteg och idag har det varit riktigt soligt dock inte så varmt....  men sommaren kommer ändå oavsett väder och det känns härligt!

Vitt känns alltid midsommar men jag tycker också det är roligt med lite färg. Här visar jag min midsommargarderob. Ha en riktigt skön midsommar och sommar!

With love... Elin





 Ryggen på klänningen enkel och superfin!


Tips! Vårt skosnöre blir jättefint som armband
eller halsband med en berlock i.

'

Våra söta mamelucker är ett måste på midsommar!!!
Passar till alla tunikor och klänningar.
Finns i tre modeller.

1 kommentar:

  1. Hej! Tänkte bara säga att jag har visat en outfit på min blogg där jag bär ett linne från With Love By Faith! Kram :)
    http://bykarolinaa.blogg.se/2012/june/never-say-never-se-what-is-possible-if-you-never-give-up.html

    /Karolina-bykarolinaa.blogg.se

    SvaraRadera