torsdag 28 juni 2012

Härliga stolar!

Åh vad härligt med lite sol idag! Det behövs ju verkligen!

Idag tänkte jag visa mina nya stolar. Eller rättare sagt mina gamla stolar i nya färger! Stolarna fick jag precis när vi flyttade in i lägenheten från en Facebook-loppis, ett bra tips om man ska måla om! Det var någon som ville bli av med dem och det passade ju perfekt för oss! Jag tycker att det är snyggt att blanda trä med målat (speciellt starka färger). Priset blev lite mindre än hundra kronor per stol vilket jag tycker är väldigt överkomligt, plus att vi har färg över!

Så här kommer lite bilder från köket!

Kram och njut av solen! 
Andrea



Bild på köket innan vi målade stolarna!


I full gång i garaget.


Efter målandet! Jag älskar den härliga färgklicken när man kommer in i köket, trots att det inte är så stort så känns det hemtrevligt och man blir glad utav det!


Till och med katten (och sambon faktiskt) gillar de rosa stolarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar